Skilled Servicedesk Medewerker – Midden Nederland

We zijn voor en namens onze opdrachtgever (een MSP en IT hosting partner klantomgevingen) met meerdere locaties verspreid over Nederland en België op zoek naar een ervaren Skilled Servicedesk Medewerker.
Een expert, verantwoordelijk voor het beheer van de Microsoft 365 tenant, intern en van de aangesloten klanten.
Het betreft een technisch inhoudelijke uitdaging! Organisatie breed, locaties en klanten, staat voor uitvoering een omvangrijk geheel aan werkzaamheden op het programma. Gezien de hoeveelheid projecten is er op de afdeling Infra en Hosting behoefte aan versterking; een ervaren zelfstandige MS-365 System engineer passend in onderstaand profiel.

Hier ga je aan de slag

Opdrachtgever levert een breed scala aan innovatieve one-stop-shop IT-oplossingen aan haar klanten, midmarket bedrijven in de Benelux. Een uitgebreid portfolio aan SAP, Mendix-diensten en -oplossingen aangevuld met hoogwaardige zelfontwikkelde software. Private en public cloud diensten. Opdrachtgever is in zijn marktsegment een toonaangevende speler. Werkt aan innovatieve oplossingen voor haar klanten. Hieraan liggen complexe organisatie brede processen ten grondslag die zo optimaal mogelijk ingericht dienen te worden, gebaseerd op een uitdagende strategie vol ambitieuze projecten en werkzaamheden.

Als skilled servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt binnen onze organisatie voor IT vraagstukken. Deze vragen en uitdagingen kunnen zowel vanuit de eigen organisatie komen, maar voornamelijk vanuit de klanten, welke wij hosten in onze datacenters.

Dit ga je doen

  • Het aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen via telefoon, e-mail en ticketsysteem;
  • Analyseren en oplossen van technische problemen op het gebied van hardware, software en netwerken;
  • Escaleren van complexere incidenten naar de tweedelijns, en bewaken van de voortgang;
  • Proactief signaleren van terugkerende problemen en aandragen van verbetervoorstellen;
  • Documenteren van oplossingen en procedures in de kennisbank;
  • Ondersteunen van eindgebruikers bij het gebruik van verschillende applicaties en systemen;
  • Het uitvoeren van gebruikersbeheer, zoals het aanmaken en wijzigen van accounts;
  • Installeren / configureren en uitgeven van laptops;
  • Dagelijks monitoren van de systemen via Zabbix en PRTG en waar nodig opvolging geven.

Dit breng je mee

  • MBO Niveau 3/4 met een afgeronde IT opleiding;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een servicedesk omgeving;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantvriendelijke instelling;
  • Sterk probleemoplossend vermogen en analytische vaardigheden;
  • Kennis en ervaring met een ticketing systeem (bijv. Jira);
  • Basiskennis van netwerkprotocollen, besturingssystemen (Windows, macOS, Windows Server), en standaard kantoorapplicaties (Microsoft Office 365);
  • ITIL / Microsoft gecertificeerd is een pré;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Stressbestendig.

En aan Competenties neem je mee?

  • Je zorgt voor een juiste balans tussen workload, kwaliteit en werkzaamheden;
  • Je werkt zelfstandig, resultaatgericht, gestructureerd, gedreven, oog voor detail, proactief en je wordt graag uitgedaagd;
  • Je communiceert uitstekend in woord en geschrift, Nederlands en Engels;
  • Je werkt professioneel in teamverband;
  • Planmatig werken met deadlines gaat je goed af, je kunt goed prioriteiten stellen;
  • Je bent besluitvaardig en je kunt anderen hierbij ondersteunen;
  • Met belangentegenstellingen kun je op een evenwichtige wijze omgaan;
  • Je bent flexibel, stressbestendig en je hebt geen 9 tot 5 instelling;
  • Woonachtig regio midden Nederland met een B-rijbewijs.

Solliciteer direct

Navraag van referenties  kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Indien je voldoet aan dit profiel, zien we graag kandidatuur (met begeleidende cv, motivatie, tariefstelling) voor of uiterst medio Juni. Op tijd om na selectie uitgenodigd te kunnen gaan worden voor de eerste gespreksronde. Met evt start direct aansluitend. Inzet is 40 urige werkweken, jaarplus. De beloning is marktconform. Alleen zelfstandige ZZPérs, AIérs worden verzocht te reageren. Zonder schakels. Dit op verzoek opdrachtgever, maar ook vanwege de DBA regelgeving.

Solliciteren