Wie is FMA

#menu-sub-menu
{display:none!important}

Lees meer

Historie

Facility Management Activities (FMA) is in 1996 gestart met het leveren van professionals voor met name de ICT-markt. Wij gaan dus al even mee! Kennis en ervaring vormen het fundament voor ons werk, maar dat doen we altijd vanuit ons hart: samen met en voor onze medewerkers. Wij zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen, zowel voor opdrachtgevers als onze professionals.

Sinds 2005 zijn wij volledig gespecialiseerd in detacheringsdiensten rondom Microsoft infrastructuur en IT-management en het leveren van werkplek-, systeem-, applicatie- en netwerkbeheerders en consultancy. Sinds de opkomst van de cloud in 2012 is daar de focus op projectmatig werken en co-sourcing bijgekomen.

In de wereld van nu worden wij steeds meer een kennisbemiddelaar; zijn we steeds vaker een IT Managed Service Provider. Dat doen we grotendeels met behulp van de ICT-professionals die bij ons in vaste dienst zijn. Zo kunnen we opdrachtgevers ontzorgen en expertise bieden naar wens.

Betrokken en persoonlijke aanpak

Of het nou gaat om onze medewerkers of onze klanten, wij hebben een sterke focus op mensen en contact. Bij ons ben je geen nummer. Door deze persoonlijke en betrokken aanpak zijn we in staat om maatwerkoplossingen te creëren.

Maak kennis met de mensen achter de schermen van FMA

Henk Hak

Directeur

In de loop van de jaren 90 heb ik verschillende bedrijven opgericht, waaronder FMA-bv, een onderneming waar ik trots op ben. Binnen FMA ben ik actief op zowel beleidsmatig als operationeel niveau, waarbij mijn ervaring van meer dan dertig jaar in diverse sectoren van het bedrijfsleven van grote waarde is. Mijn expertise ligt met name in consultancy, businessmodellen en het inrichten en opleveren van geautomatiseerde informatievoorzieningen. Samen met mijn huidige FMA-team geef ik invulling aan de verschillende diensten die we bij FMA aanbieden, waaronder recruitment en accountmanagement.

Petra Scherrenberg

HR-Officer

Sinds 1 februari 2025 ben ik binnen FMA werkzaam als HR medewerker. Daarbij houd ik mij vooral bezig met HR gerelateerde werkzaamheden, office management en tevens ben ik vertrouwenspersoon voor mijn collega’s.

Vanaf 1998 ben ik bij verschillende bedrijven werkzaam geweest in het mooie afwisselende HR vak waarbij ik vooral energie haal uit een positieve samenwerking binnen een fijn team in een oplossingsgerichte en service verlenende organisatie.

Evelien Hak

Allround office ondersteuning

Ik sta het FMA team bij met hand en spandiensten, maar hou me ook graag bezig met de ontwikkeling van FMA als organisatie. Vraagstukken die mij bezig houden spelen rond ICT en de zorg. Hoe kunnen wij de overspannen zorg van deze tijd helpen? Juist nu zijn er veel mogelijkheden. Daar kan FMA echt wat in betekenen.

Jorg de Bruin

Sitemanager/Accountmanager

Sinds mijn start bij FMA op 1 april 2018 heb ik verschillende rollen vervuld, waarbij ik zowel operationele als leidinggevende verantwoordelijkheden heb opgepakt. Als sitemanager werk ik samen met collega’s om resource-vraagstukken op te lossen en ben ik betrokken bij diverse ICT-projecten. Deze ervaring heeft me geholpen om een stap richting accountmanagement te zetten, waar ik nu zowel klantbehoeften als technische oplossingen met elkaar verbind. Hoewel mijn focus breder is geworden, blijf ik mijn technische passie behouden en pas ik mijn kennis toe om de juiste resultaten te behalen.

John Rayèr

Solution Architect en Troubleshooting

Ik ben een Senior Troubleshooter en Solution Architect, gespecialiseerd in het snel oplossen van technische problemen en het ontwerpen van efficiënte IT-oplossingen. Ik zorg ervoor dat systemen en netwerken optimaal functioneren door storingen snel te identificeren en gerichte oplossingen te implementeren. Daarnaast vervul ik een sleutelrol in het technische beheer en de ondersteuning binnen de organisatie en als lokaal ICT-verantwoordelijke.

Minke Demper

Backoffice Medewerker

Mijn naam is Minke Demper en ik ben 27 jaar. Vanaf 2015 heb ik bij verschillende bedrijven facilitaire, financiële en administratieve werkzaamheden verricht. Daarnaast hou ik van koffie, koken, bakken, kunst, fotografie, (winter)sporten, lekker eten en ‘nieuwe dingen leren’. In 2023 heb ik de overstap gemaakt van de HU maar de VU voor het onderzoeken van communicatie. Deze opleiding combineer ik heel graag met financiële administratieve werkzaamheden bij FMA.

Renia de Bruin

Office Assistent

Ik bied het FMA-team zowel administratieve ondersteuning als praktische hulp en voel me daarnaast betrokken bij de verdere groei van FMA als organisatie. Mijn focus ligt op het optimaliseren van processen, vooral op het gebied van ICT en administratieve taken. Er liggen momenteel veel kansen om efficiëntie te verbeteren, en ik ben ervan overtuigd dat FMA hierin een verschil kan maken.