Wie is FMA

Lees meer

Historie

Facility Management Activities (FMA) is in 1996 gestart met het leveren van professionals voor met name de ICT-markt. Wij gaan dus al even mee! Kennis en ervaring vormen het fundament voor ons werk, maar dat doen we altijd vanuit ons hart: samen met en voor onze medewerkers. Wij zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen, zowel voor opdrachtgevers als onze professionals.

Sinds 2005 zijn wij volledig gespecialiseerd in detacheringsdiensten rondom Microsoft infrastructuur en IT-management en het leveren van werkplek-, systeem-, applicatie- en netwerkbeheerders en consultancy. Sinds de opkomst van de cloud in 2012 is daar de focus op projectmatig werken en co-sourcing bijgekomen.

In de wereld van nu worden wij steeds meer een kennisbemiddelaar; zijn we steeds vaker een IT Managed Service Provider. Dat doen we grotendeels met behulp van de ICT-professionals die bij ons in vaste dienst zijn. Zo kunnen we opdrachtgevers ontzorgen en expertise bieden naar wens.

Betrokken en persoonlijke aanpak

Of het nou gaat om onze medewerkers of onze klanten, wij hebben een sterke focus op mensen en contact. Bij ons ben je geen nummer. Door deze persoonlijke en betrokken aanpak zijn we in staat om maatwerkoplossingen te creëren.

Maak kennis met de mensen achter de schermen van FMA

Henk Hak

Directeur

In 1996 ben ik vanuit mijn zolderkamer begonnen met FMA. Na verloop van tijd neergestreken in Nieuwegein, waar FMA zich verder heeft ontwikkeld tot wat het nu is. Een bedrijf waar ik trots op ben.

Binnen FMA ben ik actief op beleidsmatig en operationeel niveau. Door meer dan dertig jaar werkervaring in diverse takken van het bedrijfsleven herken ik geschikte kandidaten direct. Samen met het huidige FMA-team geef ik inhoud aan de diensten die FMA te bieden heeft, zoals de detachering van onze vaste medewerkers en interim professionals, werving & selectie, recruitment en co-sourcing.

Rakesh Kewal

Accountmanager

Info volgt.

Summa Chait

HR-Manager

Ik ben verantwoordelijk voor alle HR gerelateerde zaken binnen de organisatie. Ik geef gevraagd en ongevraagd advies aan de directie en aan alle FMA medewerkers. Dat doe ik sinds september 2019.

Tevens ben ik vertrouwenspersoon, met een luisterend oor voor iedereen.

Patrizia Barberio

Back-office medewerker

In augustus 2019 ben ik gestart bij FMA.

Ik ben verantwoordelijk voor de financiële administratie, contractadministratie, het wagenpark en andere algemene administratieve zaken binnen de organisatie. Werkzaamheden die ik bij vorige werkgevers ook leuk vond om te doen, ter ondersteuning van officemanagers en managementassistenten.

De verschillende taken en contact met collega’s en externen vind ik erg leuk. Ik vind het fijn dat FMA staat voor haar persoonlijke aanpak.

Junaid Sahebzada

Microsoft 365 Consultant

Sinds 2019 ben ik werkzaam bij FMA als IT-specialist. En sinds kort is mijn rol van IT-specialist veranderd naar Microsoft 365 Consultant.

Als Microsoft 365 consultant help ik FMA-klanten met het analyseren, adviseren en implementeren van Microsoft 365 Cloud oplossingen.

Evelien Hak

Allround office ondersteuning

Ik sta het FMA team bij met hand en spandiensten, maar hou me ook graag bezig met de ontwikkeling van FMA als organisatie. Vraagstukken die mij bezig houden spelen rond ICT en de zorg. Hoe kunnen wij de overspannen zorg van deze tijd helpen? Juist nu zijn er veel mogelijkheden. Daar kan FMA echt wat in betekenen.