Sales & Operationeel Manager – Nieuwegein

Wij groeien door!

Intern zijn wij op zoek naar een Sales & Operationeel Manager.

Hier ga je aan de slag

Bij FMA zijn wij trots op het vervullen van onze rol als zakelijke partner, waarbij we onze klanten ondersteunen met uitgebreide ICT-oplossingen. Onze organisatie kenmerkt zich door een platte structuur en een informele werksfeer, waarin persoonlijke aandacht voor zowel medewerkers als opdrachtgevers centraal staan. We zoeken een gemotiveerde manager met een stevig karakter om ons team verder te versterken, iemand die zich als een echte pionier profileert!

Dit ga je doen

Als Sales & Operationeel manager ontwikkel je nieuwe zakelijke kansen en onderhoud je klantrelaties. Je beheert de dagelijkse operaties en stimuleert verkopen. Deze functie vraagt sterke leiderschapscapaciteiten, strategisch inzicht en een hands-on mentaliteit. De ideale kandidaat behaalt gestelde operationele en verkoopdoelen en bevordert een positieve werkcultuur.

 

Hoofdtaken, werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

 

Operationele Taken

  • Overzien en optimaliseren van dagelijkse bedrijfsprocessen;
  • Mede ontwikkelen en implementeren van operationele strategieën en doelstellingen;
  • Mede onderhouden en toezicht houden op budgettering, planning en rapportage;
  • Beheer van leveranciers- en klantrelaties;
  • Zorgen voor naleving van relevante juridische wet- en regelgeving;
  • Voortdurend verbeteren van efficiëntie en kwaliteit binnen het bedrijf.

 

Sales Taken

  • Ontwikkelen en uitvoeren van verkoopstrategieën om de omzet te verhogen;
  • New business generen;
  • Werving, recruitment en plaatsing;
  • Identificeren van nieuwe marktkansen en potentiële klanten;
  • Marketing, mede onderhouden juiste content FMA-website;
  • Onderhouden en uitbreiden van bestaande klantrelaties;
  • Begeleiden van het verkoopteam waaronder het faciliteren van eventuele sales trainingen;
  • Analyseren van markttrends en concurrentie om verkoopstrategieën aan te passen;
  • Opstellen en behalen van verkoopdoelen en KPI’s;
  • Account en Fieldmanagement.

Dit breng je mee

  • Hbo werk en denk niveau met bij voorkeur afgeronde opleidingen in bijv.  (technische) bedrijfskunde, marketing of gerelateerde vakgebieden;
  • Uitstekende leiderschaps- en managementvaardigheden;
  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden;
  • Sterk probleemoplossend vermogen en strategisch inzicht;
  • Aantoonbare kennis en ervaring  New Business. Bij voorkeur ICT-diensten,  Microsoft producten;
  • Aantoonbare ervaring met het gebruik van sociale media en LinkedIn voor zakelijke doeleinden (SEO, Google Edwards pré);
  • Woonachtig in Midden-Nederland.

De arbeidsvoorwaarden

  • Bruto maandsalarisindicatie van €4000 – €6500, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Aantrekkelijk bonus systeem voor elke nieuwe klant;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goed pensioen;
  • Auto naar keuze en draagvlak (zonder reclame stickers) inclusief tankpas;
  • Telefoon en laptop van de zaak met MS-365 licentie;
  • Regelmatig uitjes, workshops en bedrijfsfitness.

Solliciteer direct

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer dan direct door je gegevens, CV en motivatiebrief op te sturen naar: solliciteren@fma.nl.

Voor meer informatie over FMA, haar diensten, opdrachtgevers en jouw mogelijkheden, kijk dan op onze website: www.fma.nl. Bellen mag natuurlijk ook.

Solliciteren