HR-medewerker, parttime – Nieuwegein
Wij groeien door!
FMA is een IT-organisatie met ambitieuze (groei)plannen.
Vanwege vertrek huidige HR-medewerkster zijn we op zoek naar vervangende HR-expertise die met ons mee wil groeien.
Hier ga je aan de slag
FMA is een Business ICT Partner. Biedt organisaties full-service ICT-diensten, resources, bezetting en continuïteit. Een organisatie met een platte informele structuur, korte lijnen en persoonlijke aandacht voor zowel werknemers als opdrachtgevers in een open sfeer waarbinnen wij samen als team onze ambities en doelen kunnen realiseren.
De hoge kwaliteit van onze dienstverlening bereiken we alleen door optimaal aandacht te schenken aan onze medewerkers, een sfeer te creëren waarin ze zich thuis voelen, gelegenheid krijgen mee te groeien en zich te certificeren. Ze zijn bij ons geen nummer. In hun persoonlijke ontwikkelingen wordt dan ook veel geïnvesteerd. Dit doen we al 25 jaar. Dit is onze missie en bestaansrecht.
Opdrachtgevers zijn toonaangevende bedrijven in sectoren als; bank & verzekeringswezen, zorg & onderwijsdomein, maritiem, olieraffinaderijen en diverse (semi)overheidsinstanties. Voornamelijk gevestigd in de Randstad.
Wij hebben inmiddels ruim 45 enthousiaste medewerkers (vast en ad-interim) in dienst en doorgaans ruim 15 ZZP’ers op contract werkzaam.
Het kantoor Managementteam bestaat uit vijf vaste medewerkers (full/parttime), waarvan twee HR & Finance. Een beleid makend team met zowel eigen als gedeelde verantwoordelijkheden.
Dit ga je doen
Iedere organisatie is anders, vooral in onze dienstensector waarin bedrijven als FMA hun bestaansrecht aan ontlenen. Je bent een zeer belangrijke zelfstandige schakel voor alle medewerkers. Zowel operationeel als projectmatig. Geen dag is hetzelfde!
Multitasking, positief en opgewekt met wat lef schakelend is hierbij een je kenmerken en drijfveren.
Je coördineert en optimaliseert processen in-, door- en uitstroom. Je bent het operationele aanspraakpunt voor alle HR gerelateerde vraagstukken als; arbeidscontracten, verzuimmanagement, voorschotten, bijtellingen, dossiervorming, afdrachten, betalingen, re-integratietrajecten, bij komende juridische zaken gebied arbeidsrecht. Ook vertrouwenspersoon. En je geeft als lid teamlid graag (on)gevraagd advies aan je mede teamgenoten. Tevens ben je back-up finance bij afwezigheden met bijv voorkomende vragen over wagenpark (in eigen beheer).
De interne kantoor administratie is gedigitaliseerd en deels uitbesteed. Data in- en output via portals; Arbo, Pensioenen en externe salarisadministratie. Met de MS365 suite (Office 365, Excel, Teams, etc) voor communicate en reporting.
Dit breng je mee
HBO werk/denkniveau, met een jaar of wat relevante HR-werkervaring. Of de functie nu wordt betiteld met P&O, HR-medewerker, HR-officer dan wel HRM, voor de operationele handelingen zijn de gestelde eisen en wensen nagenoeg identiek. Handelingen en processen zijn min/meer routine, soms saai en stellen eenmaal onder de knie inhoudelijk niet zoveel voor. Het managen van verwachtingen is wat je meebrengt en je voldoening geeft. Het met empathie binden en boeien van medewerkers op zodanige wijze dat ze zich bij FMA geen nummer (meer) voelen. Een open, eerlijke, vertrouwenwekkende en toegankelijke vraagbaak. Je bent ervaren in gebruik social mediakanalen, posten, content web teksten, nieuwsbrieven, organiseren van uitjes, workshops en trainingen, assisteren accountmanagers met af en toe fieldmanagement en recruiting. Kennis en ervaring meerdere onderdelen MS365 suite is mooi meegenomen.
De arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je naast een inspirerende werkomgeving, een team binnen een enthousiast team van top collega’s ook uitstekende arbeidsvoorwaarden:
– Een jaarcontract, parttime met uitzicht vaste aanstelling;
– Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals goed pensioen, studie dagen en 24 verlofdagen;
– Regelmatig uitjes, workshops en bedrijfsfitness;
– MS 365 licentie voor kennis delen collega’s;
– Thuiswerkplek, laptop, incl. telefonie. Auto van de zaak is bespreekbaar;
– Bruto salarisindicatie(40-urig) van; €3.500, – tot €4.500,– voor de senior;
– Woonachtig centraal Nederland, regio Utrecht.
Solliciteer direct
Meer weten, ben je geïnteresseerd in deze functie, over FMA, haar diensten, opdrachtgevers en medewerkers?
Neem gerust contact met ons op voor een eerste kennismaking of stuur je CV en motivatiebrief naar: henk.hak@fma.nl