Financieel medewerker – Nieuwegein
Word jij onze nieuwe collega?
Herken jij jezelf in de volgende punten?
je kunt goed structuur aanbrengen
je houdt van veel afwisseling
je krijgt energie van regelen
je vindt het leuk om veel verantwoordelijkheid te hebben en te nemen
Dan is deze vacature wellicht iets voor jou!
Hier ga je aan de slag
Wij zijn een full-service IT-bedrijf met informele cultuur en platte structuur en bestaan al meer dan 25 jaar.
In deze functie maak je onderdeel uit van het kantoorteam. Er zijn gescheiden verantwoordelijkheden. Wanneer HR afwezig is neem je de basis administratieve werkzaamheden over.
Dit ga je doen
Als financieel medewerker, heb je een cruciale rol in ons team en bedrijf. Naast de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie en rapportage daarvan, ben je verantwoordelijk voor ons wagenparkbeheer en een deel officemanagement.
Een hele gevarieerde en afwisselende baan. De baan is onder te verdelen in drie hoofdtaken, we geven je graag een indruk, wat wij verstaan onder deze taken:
Finance en administratie:
Facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, urenadministratie, rapportage van de cijfers en het optimaliseren van processen.Wagenparkbeheer: (Al onze auto’s zijn in eigen beheer)
Inname en uitgifte van auto’s, kilometeradministratie en begeleiden bij processen rondom: ongevallen, schades, vervangend vervoer en reparaties.Officemanagement:
Sleutelbeheer, kantoorartikelen bestellen/aanvullen.
Dit breng je mee
HBO werk en denk niveau
je vindt het leuk processen te optimaliseren
je kunt snel schakelen
je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden
je kunt boekhouden, of je bent bereid dit te leren (uiteraard faciliteren wij dit)
je bent oplossingsgericht
De arbeidsvoorwaarden
een vrolijk, energiek en gelijkwaardig team van collega’s
ruimte om samen met de andere (4) kantoorcollega’s de plannen voor FMA te maken
een uitdagende en verantwoordelijke baan voor 20-24 uur
Een uitstekend salaris, indicatie op basis van 40-uur: € 3.000,– tot € 4.500,– (je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring)
ruime opleidingsmogelijkheden
pensioenregeling
uitjes met het hele bedrijf (zomer BBQ, Foodtruck, sportieve activiteiten, pizza avond)
bedrijfsfitness
24 vakantiedagen
om je werk goed te kunnen uitvoeren, zorgen wij uiteraard voor een laptop en telefoon
Meer weten?
Ben je enthousiast over deze vacature? Stuur dan je sollicitatie naar: solliciteren@fma.nl
Liever eerst even telefonisch contact? Bel dan naar 030 – 287 51 20 en vraag naar Roxanne Fidder (HR).
Voldoe je niet aan alle eisen, maar spreekt deze functie jou wel aan? Laat het ons weten, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.