Supportengineer, werkplekengineer eerste tweede lijns ondersteuning – Sliedrecht

We zijn, voor en namens onze klant te Sliedrecht, op zoek naar meerdere junior/medior generieke service professionals passend in onderstand profiel.

 

Onze opdrachtgever, een zorginstelling met meerdere locaties in de directe regio van Sliedrecht, is op zoek naar een ervaren supportengineer, werkplekengineer.
Organisatie breed, alle zorglocaties betreffende, staan er meerdere ICT-projecten op het programma. Deels zijn deze al van start gegaan. Gezien de hoeveelheid projecten is er binnen het ict-supportteam behoefte aan versterking; een ervaren goed onderlegde pro-actieve supportengineer.
Ben jij flexibel, proactief, nieuwsgierig en communicatief sterk? Wil je graag een bijdrage leveren aan vernieuwingen in de zorg door te werken aan het verbeteren van de digitale werkplek, en ook zorgmedewerkers in het veld assisteren bij ontstane end-point problemen? Dan hebben wij een leuke functie   voor je in het ict-team binnen de zorggroep van onze opdrachtgever.
Maar dan moet je wel passen in onderstaand profiel.

Hier ga je aan de slag

De groep kent een brede dienstverlening in de zorg, verpleging, welzijn en wonen. Op locaties in haar directe omgeving. Met diensten ook bij cliënten aan huis. Het vast personeel draagt zorg voor ongeveer 7000 gebruikers/patiënten.
De werkzaamheden vinden plaats op en vanuit de hoofd locatie. Onder leiding van de IT-supportmanager. Zijn afdeling support bestaat uit ongeveer 10 medewerkers. Deels werkzaam op de frontdesk (telefonie, balie, uitgiftes devices, etc.) En deels back-office; actief met call-handling (eerste/tweede lijns werkzaamheden), en enkele voor de buitendienst voor fieldmanagement en facilitaire zaken op locatie.
Systeem/netwerkbeheer is ondergebracht bij een MSP.
Ticket handling via Todesk.

Dit ga je doen

Verlenen van ICT-ondersteuning aan medewerkers binnen de zorgorganisatie. Als onboarding, uitrollen en lifegang van App’s en applicaties gebruikers devices, etc.
– Registratie en bewaking van tickets binnen TOPdesk;
– Oplossen van tickets waar mogelijk. Remote en onsite;
– Communiceren met verschillende organisatie afdelingen en groepen om vragen en problemen snel en efficiënt op te lossen;
– Bijdragen aan het verbeteren van ICT-processen en -systemen binnen de organisatie;
– Proactief meedenken over oplossingen die het werk in de zorg efficiënter maken.

Dit breng je mee

– Minimaal MBO-plus werk en denkniveau, afgeronde MBO-ict;
– Aantoonbare ervaring vergelijkbare functie, zorg is een grote pre;
– Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
– Klantgerichte en servicegerichte instelling;
– Probleemoplossend vermogen en een hands-on mentaliteit;
– Kennis en ervaring TOPdesk. ITIL 4. Een of meer cert uit de MS365-suite is een pre. Evenals Autopilot;
– Woonachtig regio Drechtsteden.

De arbeidsvoorwaarden

Een sterk afwisselende en uitdagende service verlenende invulling met ruimte om mee te denken, de processen en projecten tot een goed einde te brengen.

Solliciteer direct

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer dan direct door je gegevens, CV en motivatiebrief op te sturen naar ; solliciteren@fma.nl.

Voor meer informatie over FMA, haar diensten, opdrachtgevers en jouw mogelijkheden, kijk dan op onze website: www.fma.nl. Bellen mag natuurlijk ook

Solliciteren