Skilled Servicedesk / Werkplekmedewerker – Midden / Noord Nederland

We zijn voor en namens onze opdrachtgever, een grote zorginstelling, op zoek naar diverse Skilled Servicedesk / Werkplek Medewerkers met Microsoft 365 Endpoint ervaring.

Locatie : Midden en Noord Nederland
Start : gefaseerd vanaf eind september tot en met eind november.
Duur : 6 maanden met optie tot verlenging
Aantal uur per week : 40
Tarief : Maximum € 45,– per uur, allin, maar ex btw.

Gedurende deze uitdagende opdracht ga je een bijdrage leveren aan de digitale transitie van on-premise naar een volledige Cloud-omgeving. Het betreft een inhoudelijke uitdaging!

Hier ga je aan de slag

De organisatie is een grote zorginstelling met ruim 100 locaties verspreid over midden/noordelijk Nederland en ondersteunt samen met 2.500 collega’s ruim 3000 hulpbehoeftigen.

Je komt terecht op een onderafdeling van de I&A afdeling, het team Beheer en Support. Onder leiding van de teamleider. Naast een help/frontdesk-team is er een technisch systeembeheerteam, dat zorg draagt voor het netwerk, de routers, servers, applicaties, autorisaties, overige rand apparatuur en ontsluiting naar internet.


Dit ga je doen

De komende maanden zal de stap gemaakt gaan worden naar de nieuwe moderne (digitale) werkplek, die gebaseerd is op de Microsoft Cloud-technologie.

Alle software wordt ondergebracht in Cloud oplossingen.


Alle medewerkers worden voorzien van een nieuwe persoonlijke laptop, waardoor ook de fysieke werkplek gaat veranderen. Een proces waarbij de medewerkers alle ins en outs leren van het nieuwe werken gaan leren.

Voor een succesvolle transitie gaat het in dit proces natuurlijk om belangrijke praktische zaken als hardware en een goede werking van de benodigde systemen, inclusief benodigde uitleg.

Op de Servicedesk ga je samen met trainers op locatie (en systeembeheerders op de achtergrond) alle medewerkers helpen en begeleiden bij deze transitie. Training en inwerken van de benodigde extra tijdelijke Servicedesk engineers vindt in de loop van de komende drie maanden (eind september tot en met eind november) plaats. De definitieve start transitie begint december.

Natuurlijk zullen de reguliere servicedesk-werkzaamheden doorgaan.

Vandaar het verzoek om het bestaande servicedesk-team tijdelijk uit te breiden met extra medewerkers. Om samen, na trainingen, de gehele transitie tot een goed einde te brengen.

Dit breng je mee

  • Je hebt een MBO plus werk- en denkniveau.
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met enkele onderdelen uit MS365 suite. Met name in de ondersteuning van;Windows10, werken met MS Teams en MS SP is harde eis.
  • Aantoonbare werkervaring Topdesk, operationeel binnen grote (1000+) organisaties. Issues digitaliseringsprojecten en zorgdomein grote pré;
  • Agile/Scrum manier van werken is mooi mee genomen;In bezit van eigen vervoer en woonachtig centraal Nederland, boven de grote rivieren. Straal maximaal 50 km van de stad Utrecht.
  • Planmatig werken, werken met deadlines gaat je goed af, je kunt goed prioriteiten stellen.
  • Je bent flexibel, stressbestendig en je hebt geen 9 tot 5 instelling.

Meer weten?

Henk Hak 030 287 51 20

Solliciteer direct

Angelique van der Heeden 030 287 51 20

Solliciteren