Servicedesk medewerker – Utrecht
We zijn voor en namens UW te Utrecht op zoek naar een ervaren Servicedesk medewerker. Ben jij flexibel, proactief, nieuwsgierig en communicatief sterk? En wil je graag een bijdrage leveren aan vernieuwingen door te werken aan het verbeteren van de gebruikers werkplekken? En deze assisteren zowel on-site, remote als via de centrale servicedesk? Dan hebben wij een leuke opdracht voor jou in een van de teams binnen de afdeling ICT. Maar dan moet je wel passen in onderstaand profiel
Hier ga je aan de slag
UW is het participatiebedrijf van Utrecht. Wij vinden dat iedereen recht heeft op zinvol werk om zo in het eigen levensonderhoud te kunnen voorzien. Ons vak is het organiseren van passend werk voor mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt. UW ondersteunt en verbindt mensen die werk zoeken en werkgevers die mensen kansen willen bieden. UW biedt ook (leer)werkplekken.
UW zet de in 50 jaar opgebouwde expertise in om meer werkgevers te ondersteunen bij het ‘inclusief organiseren’: een plek bieden in hun organisatie aan mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt. Daarnaast focussen we op het aan de zakelijke markt leveren van producten en diensten op het gebied van metaal, verpakken, groenvoorziening, flora, schoonmaak, postbezorging en detacheringen.
Wat is je plek in de organisatie?
De afdeling ICT, waar je onderdeel van uit gaat maken, bestaat uit een team ICT professionals werkzaam op de servicedesk en in de functie van systeem-, netwerk- en applicatiebeheer. Onder leiding van de Manager Bedrijfsvoering.
Wat is er nog meer belangrijk om te weten?
- De organisatie is volop in ontwikkeling
- Er heerst bij UW een open en collegiale sfeer
- Je krijgt alle vrijheid bij het indelen van je werk
- Woonachtig centraal Nederland
- Je krijgt de mogelijkheid om je eigen ideeën en visie tot uitvoer te brengen.
- Systemen en Saas-Applicaties waar je zoal mee te maken krijgt; AFAS, Power BI, TOPdesk, MS365 suite (zoals Teams, Workspace)
Dit ga je doen
Als Supportmedewerker ICT zorg je ervoor dat de medewerkers van UW goed werkende faciliteiten hebben. Het betreft enerzijds ICT faciliteiten, dus vragen over laptops, desktops, Microsoft Windows, Office, maar ook vragen over specifieke cloud-applicaties zoals AFAS, TOPdesk en Werkstap. Anderzijds betreft het vragen over vergaderruimtes, materiaalverstrekking, meubilair etc., die in samenwerking met afdeling Facility worden behandeld.
Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor gebruikersvragen van de UW medewerkers (1e lijns ondersteuning). Je komt in actie bij incidenten en zoekt naar oplossingen. Problemen die nader onderzoek vereisen meld je aan bij de 2e lijns ondersteuning en de gecontracteerde Service Providers.
Je assisteert en neemt taken over van het ICT afdelingshoofd, maar je bent ook in staat om hem te vervangen bij drukte, verlof of bij afwezigheid, bijvoorbeeld als hij aan projecten werkt.
Deze afwisselende functie vraagt dat je gestructureerd en flexibel te werk gaat. Je zoekt de vraag achter de vraag van gebruikers en je neemt de gebruikers mee in oplossingen. Je bent een teamplayer die goed luistert en proactief te werk gaat. Je zorgt ervoor dat je ook op de hoogte bent van de nieuwste ICT ontwikkelingen.
Als servicedeskmedewerker sla jij de brug tussen de gebruikers en IT.
Samen met je collega’s zorg je er voor dat de systemen goed functioneren in een snel veranderend landschap. UW ontwikkelt zijn informatielandschap namelijk in hoog tempo door. Steeds meer applicaties staan in de cloud of worden naar de cloud gemigreerd. Ook hier draag je aan bij.
Dit breng je mee
- Je hebt tenminste vier jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
- Je beschikt over een HBO werk en denkniveau, minimaal afgeronde MBO-ict.
- Enkele certificaten MS365 suite,mooi meegenomen.
- Je hebt in ieder geval goede kennis van de Microsoft Windows en Office omgeving.
- Ervaring met TOPdesk en AFAS beheer is een pre.
- Je hebt leidinggevende, coördinerende capaciteiten.
- Kennis en ervaring van facetten, van bedrijfsmatige ICT.
- Kennis en ervaring zorgdomein mooi meegenomen, evenals een of meer beheermethodieken als bijv. ITIL., etc.
- Je bent klantgericht en nieuwsgierig, in staat verstoringen en gebruikerservaringen op te halen en te vertalen naar slimme serviceoplossingen;
- Je bent bereid om opleidingen te volgen in je vakgebied.
En aan competenties neem je mee:
- Je bent accuraat en servicegericht
- Je bent betrouwbaar en integer
- Je toont initiatief en je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Je werkt zelfstandig, resultaatgericht, gestructureerd, proactief en je wordt graag uitgedaagd
- Met gebruikers communiceer je uitstekend in woord en geschrift, je bent gedreven en je werkt goed in teamverband, ook remote..
- Planmatig werken, werken met deadlines gaat je goed af, je kunt goed prioriteiten stellen.
- Je bent flexibel, stressbestendig en je hebt geen 9 tot 5 instelling
- Hoe druk of hectisch je werk ook kan worden, je vergeet nooit de mens voorop te stellen.
De arbeidsvoorwaarden
- Een uitdagende en afwisselende baan in een plezierige werkomgeving
- Een betekenisvolle, zinvolle, afwisselende en uitdagende invulling van werkzaamheden in een omgeving waarin de zorg centraal staat.
- Werken bij UW betekent werken met leuke en behulpzame collega’s. Hiervoor krijg je alle ruimte om via eigen initiatieven collega’s te ondersteunen
- Een aanstelling voor 36 uur in de week
- Arbeidsvoorwaarden conform de cao UW Personeel BV, waaronder een IKB van 4,2%.
- Salarisindicatie tussen € 3.000,- en € 3.800,- bruto (schaal 9) bij een fulltime aanstelling, inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Een jaarcontract met als uitgangspunt een vaste aanstelling
- Een pensioen via het ABP
- Ruimte voor opleidingen en trainingen.
- Toegang tot online trainingstool Good Habitz
- Reiskostenvergoeding en fietsenplan
- Een flinke dosis plezier en humor in je nieuwe baan!
Meer weten?
Henk Hak 030-2875120
Solliciteer direct
Henk Hak 030-2875120