(financieel) administratief medewerker, parttime (minimaal 24 uur p/wk). Midden Nederland – Nieuwegein

Ben jij een punctuele en gedetailleerde professional die passie heeft voor financiële en administratieve taken? Heb je oog voor detail en voel je je thuis in een wat hectische werkomgeving? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

Hier ga je aan de slag

Wij zijn een full-service IT-bedrijf met informele cultuur en platte structuur en bestaan al meer dan 25 jaar.  

In deze functie maak je onderdeel uit van het kantoorteam. Er zijn gescheiden verantwoordelijkheden. Wanneer HR afwezig is neem je de basis administratieve werkzaamheden over. 


Dit ga je doen

Als (financieel) administratief medewerker heb je een cruciale rol in ons bedrijf. Je zult verantwoordelijk zijn voor een breed scala aan taken, met als hoofddoel het ondersteunen van de dagelijkse administratieve/financiële activiteiten. Je taken omvatten onder andere:

  • Het bewaken/rapporteren continuïteit
  • Facturatie
  • Afdrachten
  • Debiteuren/crediteuren
  • Project- en contractmanagement.
  • Beheer van het wagenpark
  • Je bent de schakel tussen medewerkers, leveranciers, opdrachtgevers, externe diensten en inhuurkrachten.

Je werkt in verschillende online applicaties, CRM-pakket en Microsoft Office 365 (Teams, Word en Excel). Boekhouding is deels robotica. We werken met een online applicatie waarin medewerkers hun uren registreren. De salarisadministratie is extern. Auto’s zijn volledig in eigen beheer.

Dit breng je mee

  • HBO werk/denk niveau, minimaal MBO financieel/administratie afgerond;
  • Kennis/ervaring in de dienstensector, uitzendwezen grote pre;
  • Kennis/ervaring CRM, pre;
  • Kennis/ervaring enkele Microsoft365 producten financiële / administratie-applicaties
  • Gestructureerde, analytische, proactieve, planmatig en oplossingsgerichte werkstijl;
  • Woonachtig in de regio Nieuwegein/Utrecht;

De arbeidsvoorwaarden

  • Een gezellig team van collega’s!
  • Mogelijkheid tot het deelnemen aan bedrijfsfitness en CultuurWerkt;
  • Graag gaan wij een lange termijn werkrelatie aan. Bij het omzetten van je contract naar een onbepaalde tijd krijg je € 1.000,- bruto bonus.
  • Sfeer met persoonlijke aandacht waarin je je thuis voelt. Je krijgt alle kansen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren;
  • Een salaris, op basis van 40-uur; € 3.000,– tot € 4.500,– (voor de specialist*)
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Volwaardige MS365 licentie voor kennisdeling;
  • Mogelijkheid je uren flexibel over de dagen te verdelen

* Als specialist ben je bekend met het uitzendwezen, beheer en inrichting administraties.

Meer weten?

Voldoe je niet aan alle eisen, maar spreekt deze functie jou wel aan? Laat het ons weten, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.

Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer dan direct door je gegevens, CV en korte motivatie op te sturen naar; hr@fma.nl. 


Solliciteren