Administratief medewerker – Nieuwegein

Word jij onze nieuwe collega? 

 

Herken jij jezelf in de volgende punten? 

  • je kunt goed structuur aanbrengen
  • je houdt van afwisseling
  • je krijgt energie van regelen en organiseren?

Dan is deze vacature wellicht iets voor jou!

Hier ga je aan de slag

Wij zijn een full-service IT-bedrijf met informele cultuur en platte structuur en bestaan al meer dan 25 jaar.

In deze functie maak je onderdeel uit van het kantoorteam. Er zijn gescheiden verantwoordelijkheden. Wanneer HR afwezig is neem je de basis administratieve werkzaamheden over.

Dit ga je doen

Als administratief medewerker, heb je een belangrijke rol in ons team en bedrijf. Naast de verantwoordelijkheid voor de administratie, ben je verantwoordelijk voor ons wagenparkbeheer en een deel officemanagement.

Een hele gevarieerde en afwisselende baan. De baan is onder te verdelen in drie hoofdtaken, we geven je graag een indruk, wat wij verstaan onder deze taken:

  • Administratie:
    Facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, urenadministratie.
  • Wagenparkbeheer: (Al onze auto’s zijn in eigen beheer)
    Inname en uitgifte van auto’s, kilometeradministratie en begeleiden bij processen rondom: ongevallen, schades, vervangend vervoer en reparaties.
  • Officemanagement:
    Sleutelbeheer, kantoorartikelen bestellen/aanvullen.

Dit breng je mee

  • MBO werk en denk niveau
  • je vindt het leuk processen te optimaliseren
  • je kunt snel schakelen
  • je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden
  • je bent oplossingsgericht
  • In bezit van een rijbewijs

De arbeidsvoorwaarden

  • een vrolijk, energiek en gelijkwaardig team van collega’s
  • ruimte om samen met de andere (4) kantoorcollega’s de plannen voor FMA te maken
  • een uitdagende en verantwoordelijke baan voor 14-16 uur
  • Een uitstekend salaris, indicatie op basis van 40-uur: € 3.000,– tot € 4.000,– (je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring)
  • ruime opleidingsmogelijkheden
  • pensioenregeling
  • uitjes met het hele bedrijf (zomer BBQ, Foodtruck, sportieve activiteiten, pizza avond)
  • bedrijfsfitness
  • 24 vakantiedagen
  • om je werk goed te kunnen uitvoeren, zorgen wij uiteraard voor een laptop en telefoon

Meer weten?

Ben je enthousiast over deze vacature? Stuur dan je sollicitatie naar: solliciteren@fma.nl
Liever eerst even telefonisch contact? Bel dan naar 030 – 287 51 20 en vraag naar Roxanne Fidder (HR).

Voldoe je niet aan alle eisen, maar spreekt deze functie jou wel aan? Laat het ons weten, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn.

Solliciteren